Geen kikker, maar een kakkerlak! - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Lidy Zuijdam - WaarBenJij.nu Geen kikker, maar een kakkerlak! - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Lidy Zuijdam - WaarBenJij.nu

Geen kikker, maar een kakkerlak!

Door: Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

02 April 2008 | Gambia, Kololi

Nou, ik merk nu pas dat de helft van mn verhaal van afgelopen zaterdag niet op de site is gezet. Lekker stom! Maar ja, daar kan ik ook niets aan doen. Nu is mn halve verhaal van Georgetown verdwenen, nou dat vertel ik thuis wel weer.

Hier gaat alles zn gangetje, we zijn nu echt aan het aftellen. Heel vreemd...

Afgelopen zaterdag hadden we nog een hele leuke verrassing in ons bed. We kwamen thuis van de voetbal, we waren naar de wedstrijd Gambia-Mauretanie geweest in het stadion, was echt onwijs leuk. Romy en ik in onze Gambia-shirts! Toen we terugkwamen, hebben we gegeten en zijn Romy en ik naar de kamer gegaan en ineens springt Romy van bed af. Gadverdamme...liep er gewoon een kakkerlak naast dr hoofd. We wisten toen nog niet wat het was. Maar wat zijn die beesten snel zeg, bah. Eva kwam later binnen, en toen stonden we met zn drieen te gillen, meteen de buren weer boos! Dus wij hebben Mike gehaald, de entertainer bij het hotel en die heeft em gevangen. Er liepen 2 vrouwtjes mee en toen die het zagen zeiden ze: het is een kakkerlak! Ielll...tien keer liever een kikker in mn bed, dan een kakkerlak! Gadver!

We zijn zondag nog met 3 gidsen uit geweest van Arch -tours, waarmee we de trips deden, zij met zn drieen en wij met zn drieen, nou dan weet je het wel. Zij waren wat van plan...Ze gingen er vanuit dat wij wel even op die rare reggaemuziek gingen dansen. Niet dus!
We zijn naar zon beachparty gegaan...nou van mij hoeven we niet meer met hun uit..ik kan wel leukere mensen bedenken.

Gister hebben we ons voor het eerst in 69 dagen verslapen. We hadden 10 minuten de tijd om alles te doen. Racen dus! Misschien kwam het wel omdat we gisteravond wijn hadden gedronken! We krijgen bij ons favoriete restaurant: Paradiso, waar we ongeveer al 30 keer hebben gegeten, nu steeds een fles wijn omdat we vaste klanten zijn. Echt onwijze leuke baas, dus nu zitten we vaak savonds aan een wijntje! Jammie jammie!

Nog even het laatste bericht over mn huisdier: hij maakt het goed, het groeit nog wel en is duidelijk aanwezig...duurt nog wel ff voordat ik hem verbannen heb uit mn gezicht...maar ja! Gamia-experience zeggen we dan maar!

Ik ben mn foto's nu aan het uploaden...ik hoop dat het lukt! En mocht het misgaan, waar ik niet meer van opkijk, dan komen jullie over 2 weekjes maar langs om alles te komen bekijken!

Nou de groeten en tot gauw, liefs Lidy








  • 02 April 2008 - 19:37

    Mam En Tanja:

    Hey Lidy,

    Wat een mooi verhaal weer en ook zulke leuke foto's erbij! Wij vonden het net weer erg gezellig op de MSN! En wat je huisdier betreft: Laat die maar achter in Gambia... Nog heel veel plezier!

    Dikke knuffel van ons!

  • 02 April 2008 - 19:50

    Robin Zuijdam:

    Hey lidy,

    Zo te zien en te lezen heb je het lekker naar je zin, geniet maar lekker..
    Ik hou je in de gaten hoor!

    Groetjes, ook van de fam.

  • 03 April 2008 - 16:44

    Cocky:

    Heeee Lied!!

    Leuk verhaal weer meid!
    en ook leuk om weer wat foto's te zien! :D
    Geniet nog eventjes want het is bijna voorbij!

    Dikke kus van ons!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 April 2008

Thuis...

05 April 2008

Eef...ben je er nog?

02 April 2008

Geen kikker, maar een kakkerlak!

29 Maart 2008

Lidy....er springt iets in je bed!

22 Maart 2008

Je gelooft je ogen niet!
Lidy

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 66874

Voorgaande reizen:

29 Januari 2010 - 26 Maart 2010

Gambia in de herhaling!

25 Januari 2008 - 12 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: