Nog even... - Reisverslag uit Spanbroek, Nederland van Lidy Zuijdam - WaarBenJij.nu Nog even... - Reisverslag uit Spanbroek, Nederland van Lidy Zuijdam - WaarBenJij.nu

Nog even...

Door: Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

11 Januari 2008 | Nederland, Spanbroek

Ja... nog even en dan gaan we! 25 januari vertrekken Romy, Eva en ik naar Gambia! 11 weken stage lopen.... Spannend!

Inentingen zijn gehaald, tickets zijn geboekt, verblijfplaats is geregeld, malariapillen worden geslikt: wij zijn er klaar voor!

Vrijdag 25 januari vertrekken wij om 12.30 uur naar Banjul, waar we om 17.00 uur zullen aankomen.

Ben je benieuwd waar we stage lopen? Kijk dan even op www.june-gambia.nl. Wij zitten straks op eerst gebouwde school.

Nog even de koffers inpakken en wij kunnen gaan!

Liefs Lidy

  • 11 Januari 2008 - 14:36

    Remco Zuijdam:

    Wat spannend! Je ben vast de eerste Zuijdam in Gambia ;) wat een mijlpaal in de familie!

    Ik denk niet dat ik je nog spreek voor die tijd :( Veel plezier!:D

    Groetjes

    Remco

  • 11 Januari 2008 - 15:43

    Cocky:

    Whoeoeoe Lidy!!!!

    spannend zeg!!!
    het gaat nu echt heeel snel,
    maar als je er zit waarschijnlijk nog sneller :D! neem maar een goeie fotocamera mee want ik wil alles zien :D!

    Kus!

  • 11 Januari 2008 - 16:13

    Mariska:

    Hey, het komt nu wel erg snel dichtbij. Maar gelukkig kan ik met je mee om je naar schiphol te brengen. Ik ga je echt ontzettend missen zeg.

    Spreek je snel nog ff..

    Liefs mariska

  • 11 Januari 2008 - 17:35

    Ellen:

    Heel veel plezier in Gambia! Hopelijk wordt het een hele mooie ervaring voor je!!
    kus ll

  • 11 Januari 2008 - 17:49

    Sylvia H:

    he lidy,
    zal wel spannend worden.
    nou ik spreek je nog wl voor die tijd.
    leuk dat je mijn heb aangemeld
    groetjes silly

  • 11 Januari 2008 - 20:19

    Sonja En Hendrie:

    Hey Zussie!

    Ben je al aan het aftellen? Wij wel hoor, hebben wel zin in de vakantie. We gaan er iets moois van maken. See you in Gambia!

    Liefs Sonja en Hendrie

  • 11 Januari 2008 - 21:51

    Anne:

    Hey Lidy!
    Inderdaad nog even!! Echt super leuk dat je naar Gambia gaat.. Wat een avontuur! Ik ga je zeker volgen.. maar eerst gaan we zondag nog uit eten! Alvast heel veel succes en geniet ervan.. Liefs Anne

  • 12 Januari 2008 - 08:17

    Jesca:

    heey lidy ladders!!;)

    spannend nog 13 nachtjes slapen en dan is het zover!
    ik kom voor die tijd nog even langs hoor!!

    ik hoop dat je het er naar je zin hebt! nou tot snel en veel plezier alvast!
    dikke kus

  • 13 Januari 2008 - 17:55

    Michelle:

    Hey Lidy,

    Ik vind het echt supercool dat je naar Gambia gaat! Veel plezier en geef die lieve bruine kindjes maar een dikke knuffel van me ;)..

    Kuzz Michelle

  • 18 Januari 2008 - 15:37

    Room (je Travelmaat):

    Whaaaaaaaaaa het wordt nu wel heel spannend!

  • 23 Januari 2008 - 12:09

    Daniëlle:

    Hoi Lied,

    Wat ontzettend stoer dat je dit gaat doen! Heel veel succes, maar nog belangrijker heel veel plezier!

    Kus Daantje

  • 23 Januari 2008 - 16:07

    Leonie Brink:

    Ha Lidy!

    Wat een uitdaging he!! En spannend nu het zo dichtbij is. We wensen je heel veel plezier en een hoop mooie ervaringen. En uiteraard volgen we je verhalen zo mooi via Internet! Tot over een hele tijd!

    Groetjes Robin en Leonie

  • 25 Januari 2008 - 10:56

    Mariska:

    Hey liedje,
    als je dit lees zit je lekker warm in Gambia. Afscheid was wel ff moeilijk. we moesten allemaal wel ff wat slikken.
    Veel succes en we horen snel van je..

    Dikke kus Maris

  • 25 Januari 2008 - 11:40

    Geert & Thalita:

    Hoi Lidy,

    Jeetje je bent nu echt weg.. we gaan je ontzettend missen!!!
    Maak je er een mooie tijd van? Als je terug komt dan geven wij een groot feest!!!!

    Veel liefs Geert & Thalita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Spanbroek

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 April 2008

Thuis...

05 April 2008

Eef...ben je er nog?

02 April 2008

Geen kikker, maar een kakkerlak!

29 Maart 2008

Lidy....er springt iets in je bed!

22 Maart 2008

Je gelooft je ogen niet!
Lidy

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 66828

Voorgaande reizen:

29 Januari 2010 - 26 Maart 2010

Gambia in de herhaling!

25 Januari 2008 - 12 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: