3..2..1 nachtje(s) - Reisverslag uit Spanbroek, Nederland van Lidy Zuijdam - WaarBenJij.nu 3..2..1 nachtje(s) - Reisverslag uit Spanbroek, Nederland van Lidy Zuijdam - WaarBenJij.nu

3..2..1 nachtje(s)

Door: Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

22 Januari 2008 | Nederland, Spanbroek

Nog even een laatste bericht vanuit Spanbroek. Nog 3 nachtjes slapen maar...het komt nu wel heel erg dichtbij.

Wel vreemd hoor, de afgelopen week hoor ik heel vaak: Ehhh...zie ik jou nog voor je weggaat? Vaak is dit niet het geval. Dat is wel raar en afscheid nemen is nou niet echt m'n hobby!

Afgelopen vrijdag hadden we ons afscheidsfeestje in Vol, was echt heel gezellig! Daar hebben we toen ook nog even 200 euro opgehaald voor de stichting, super!

Nou, ik hou jullie op de hoogte!
Wij zijn, net als jullie, erg benieuwd!

Liefs, Lidy


  • 22 Januari 2008 - 17:35

    Jesca:

    nichtje!!!!
    koffer al gepakt? tandenborstel mee id klaar gelegd??
    haha het komt nu wel dichtbij he! nog even wachten...........
    ik zie je donderdag!!

    dikke(K)

  • 22 Januari 2008 - 17:51

    Suzanne:

    Heej Lidy!

    Jammer dat ik je maandag op school niet meer heb gezien! Ik wil je in ieder geval heel veel succes en plezier wensen in Gambia! Ik ga zeker jullie verhalen volgen op de weblog! Ben wel erg benieuwd hoe jullie het daar zullen hebben. Helaas kan ik jullie niet komen uitzwaaien vrijdag, omdat ik dan nog in het klooster zit! :P Ik zal een gebedje voor jullie doen daar en dan moet het zeker goed komen!

    Heel veel succes daar!

    Kus Suzanne

  • 22 Januari 2008 - 20:35

    Pinkie Winkie:

    he lidy,
    nou heel veel plezier heb je iederen toegevoegd van da handbal? prima blijft iedereen op de hoogte jij ook van mijn pink hahahahahaha.
    groetjes sylvia h

  • 22 Januari 2008 - 21:31

    Tanja:

    Hey Lidy,

    Ik wens je heel veel plezier en succes toe in Gambia! Geniet ervan!

    Wat zal het stil zijn in huis... Ik zal je wel missen, hoor!

    Kus van je zus,
    Tanja

  • 22 Januari 2008 - 21:42

    Michelle:

    Wat spannend Lidy!! Ik wens je heeel veel plezier en succes in Gambia! Ik zal een trouwe volger van je berichten zijn ;).. Doe je voorzichtig?

    Kuzz Michelle

  • 23 Januari 2008 - 12:16

    Daniëlle:

    He Lidy,

    Het is nu bijna zover! spannend, spannend... ook voor ons want het Zuijdam-talent in het 1ste is nu in één keer gehalveerd... we zullen je missen.
    Ik zal je standen doorgeven, zowel de hoogtepunten als de tegenslagen.
    Succes in Gambia!

    xxx Daan

  • 23 Januari 2008 - 13:38

    Norman:

    Hey Lidy,

    De foto's zijn een goede samenvatting van de gezellige vrijdagavond. Je moet met afscheid nemen gewoon ff door de zure appel heen bijten. Als je eenmaal in het vliegtuig zit kun je rustig ademhalen en dan gaat het pas echt beginnen.

    Veel plezier!

    Norman

  • 23 Januari 2008 - 15:55

    Marloes:

    Hey Lidy,
    Het komt zeker dichtbij. Je hebt er vast veel zin in. Ik blijf je berichtjes lezen ben benieuwd hoe jullie het daar vinden.
    Groetjes Marloes

  • 24 Januari 2008 - 10:23

    Xenia:

    Nog ééén nachtje ;).. Een hele fijne reis en prettige tijden daar! Dat je maar veel mag leren en uiteraard ook plezier hebt!

  • 24 Januari 2008 - 15:45

    Maikel:

    Hey Lidy nog 1 nachtje slapen en dan mag je naar Gambia.Spannend hoor wou je heel veel (leer) plezier wensen!!!
    Maak er een toffe stage van.
    Ellen en ik zullen aan je denken.
    Boks en groetjes Maikel.

  • 24 Januari 2008 - 17:03

    Paula En Rob:

    he lidy wij willen je hier van uit midwoud enorm veel plezier wensen daar in gambia. maar ja jammer dat je daar zit nu kan je niet mee te wokken. maar 1 ding, dan kunnen wij rustig eten ha,ha. veel plezier en tot bbq ze. groetjes je ouwe buurmeisje en robbie

  • 24 Januari 2008 - 21:13

    Simone:

    Lidyyyyyyyyy!!
    Morgen is het dan zover hé... Je boft maar weer dat je deze week niet hoefde te trainen want we barsten van de spierpijn.. Nou alvast een goede reis en geniet er van hé !!! Kus Simone

  • 25 Januari 2008 - 16:15

    Mikieo:

    Veel plezier in Gambia, ik hoop dat je een leuk tijd hebt.

    Groetjes Mike

    P.s. Denk aan wat er op je kussen staat!:P

  • 06 Februari 2008 - 07:44

    Jan :

    hoe is het in gambia

    zijn er veel kinderen op de school

    groetjes jan van Diepen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Spanbroek

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 April 2008

Thuis...

05 April 2008

Eef...ben je er nog?

02 April 2008

Geen kikker, maar een kakkerlak!

29 Maart 2008

Lidy....er springt iets in je bed!

22 Maart 2008

Je gelooft je ogen niet!
Lidy

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 66827

Voorgaande reizen:

29 Januari 2010 - 26 Maart 2010

Gambia in de herhaling!

25 Januari 2008 - 12 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: