We zijn dr....!!! - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Lidy Zuijdam - WaarBenJij.nu We zijn dr....!!! - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Lidy Zuijdam - WaarBenJij.nu

We zijn dr....!!!

Door: Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

26 Januari 2008 | Gambia, Kololi

Zo...nou, we zijn dr hoor! Na een lange reis, kwamen we aan op de luchthaven van Banjul! Wat een hitte zeg! We werden met een bus naar de aankomsthal gereden en daar moesten we een briefje invullen, wie we waren enzo en wat we kwamen doen. Daarna een stempeltje gehaald en toen wachten op de koffers...en dat duurde me toch een tijd! En dan zie je af en toe zon kereltje door dat kofferluik gluren of ze er al aan kwamen! Het was echt een heel andere wereld! Daarna met de bus naar het hotel gereden, en iedereen wil je koffer dragen, lekker gastvrij, maar dan moet je daarna wel geld geven natuurlijk! Toen lekker in de hotelkamer gezeten en gerelaxed, even alles op je laten inwerken! En daarna lekker slapen....het was gelukkig niet te warm toen...ik had zelfs koude voeten (ja mam, zelfs met 35 graden buiten heb ik koude voeten!)

Vandaag hebben we boodschappen gedaan en hebben we al heel wat plaatselijke contacten gelegd! Iedereen wil je rondleiden enzo...beetje vreemd maar ook wel geinig! het is hier trouwens 35 graden dus we hebben al lekker bij het zwembad gezeten en lekker gesmeerd natuurlijk!

We hebben al aapjes gezien (wel 10 ofzo gewoon toen we aant ontbijten waren)!

Nou dat was het voor nu even! Ik houd jullie op de hoogte en de foto's komen nog!

Lieve groetjes....

  • 26 Januari 2008 - 15:10

    Cocky:

    Lidyyy!!

    Ik ben blij dat de reis goed is verlopen!en 35 graden dat is ff lekker warm!!
    niet té bruin worden he! ;)

    nou lidy, ik wacht alweer met plezier op het volgende verhaal! :D

    Veel Plezier!!

    Kus!


  • 26 Januari 2008 - 16:35

    Michelle:

    Cooool, jullie zijn er! 35 graadjes, dat is toch 29 graden verschil met hier ;).. Hihi, wat grappig dat jullie aapjes hebben gezien :D!

    Ik wacht met smart op de foto's!

    Veel plezier! Kusjes!

  • 26 Januari 2008 - 16:52

    Marloes:

    Hey Lidy,
    Dat klinkt al leuk. Lekker temperatuurtje. Het is wel een andere ongeving en cultuur leuk om te horen hoe het daar gaat.
    Ik blijf de verhalen volgen en no gveel plezier.
    xxx

  • 26 Januari 2008 - 17:30

    Sylvia H:

    he lidy,

    lekker warm wel wat anders dan hier nou ikkijk uit naar de foto's ik ben benieuwd naar al je verhalen ik blijf je volgen hoor.
    veel plezier daar.

    groetjes sylvia h

  • 26 Januari 2008 - 18:08

    Anne:

    Hey Lidy, wat lekker dat de reis goed is verlopen.. Kan me voorstellen dat je aan de temperatuur moet wennen..Wel heerlijk 35 graden:) Ben erg benieuwd naar de school en naar de fotos!! Xx

  • 26 Januari 2008 - 19:48

    Marissa:

    heej lidy!!
    geniet maar lekker daar met 35 graden!!
    kan niet wachten op de foto's!!

    kuss

  • 26 Januari 2008 - 21:03

    José:

    hoi Lidy,
    leuk jouw verhaal te lezen. zal ik woensdag een stel geitenwollen sokken voor je meenemen, want koude voeten is niet lekker. Veel plezier en de groeten aan Romy en Eva

  • 27 Januari 2008 - 09:27

    Jesca:

    hey hallo Lied!!!

    zo de 1e stap is gezet! jullie xijn in het vliegtuig gestapt en veilig aangekomen!!:) wat volgt??;)

    aardige mensen dus die gambiaas hihi nou tot snel (met je vilgende verhaaltje)

    kus

    HAVE FUN!!

  • 27 Januari 2008 - 19:45

    Pamela:

    Leuk dat je aldoor een berichtje achterlaat met je belevenissen.Dan kunnen we alles mooi volgen. Lekker dat je het al naar je zin hebt. Veel plezier daar.

  • 28 Januari 2008 - 08:55

    Marit:

    Heey Lidy!

    Gelukkig is de reis goed verlopen.
    Wat heerlijk 35 graden, ik ben al jaloers. En dan nog koude voeten, hoe krijg je het voor elkaar, haha.
    Veel plezier nog!

    xx Marit

  • 28 Januari 2008 - 11:08

    Daniëlle:

    Hoi Lied,

    Ik ben blij dat je goed bent aangekomen, deze stempel heb je iig weer in je paspoort staan! en ontbijten tussen de aapjes is volgens mij ook wel anders dan ontbijten aan de Spanbroekerweg. Dat neemt lekker niemand meer van je af.
    Veel plezier!

    xxx Daan

  • 28 Januari 2008 - 11:42

    Marieke:

    Hey Lidy,

    Leuke foto's van het afscheidsfeestje! Gelukkig zijn jullie goed aangekomen. Lekker temperatuurtje trouwens....
    Wij gaan naar een heel ander temperatuurtje, nog ff en dan vertrekken wij ook! Veel plezier nog verder en ik zal regelmatig op je site kijken om op de hoogte te blijven en anders komt dat wel goed via je zus!

    Lieve groetjes uit Hoorn.

    XXX Marieke

  • 28 Januari 2008 - 17:50

    Brenda Knijn:

    He lidy

    Ja ja ik heb je gevonden het koste wat moeite met je naam spellen.
    Gelukkig is alles goed gegaan. Heel veel plezier en geniet ervan.

    Groetjes Brenda

  • 30 Januari 2008 - 17:31

    Mayke:

    Hey Lidy

    Lekker hè, die zomerse temperaturen daar in Gambia. Zo je verhalen te lezen, heb je het daar al helemaal naar je zin.

    Veel plezier komende weken en ben erg benieuwd naar de foto's..

    Kus Mayke

  • 31 Januari 2008 - 19:44

    Xenia:

    Waar blijven die foto's ;) Zit met smart op ze te wachten !!
    Maar ik zal je even bijverhalen over het weertje hier ;) Het stormt als een gek, er is vandaag zowaar een weeralarm uitgeroepen !! Ik zou wel willen ruilen met die 35 graadjes ;)
    Inmiddels ben je denk ik wel al op de school daar geweest?? Nuja ik zal gewoon moeten wachten op je volgende blogje ;)
    Tot schrijfziens ;) en uiteraard geniet van alle ervaringen !!
    Groetjes daar!
    Dikke kus Xeen

  • 07 Februari 2008 - 07:42

    Rianne En Ilse:

    hoi juf

    alles goed?
    met ons wel we hebben net de cito toetsen achter de rug.

    veel plezier
    groetjes Rianne en Ilse

  • 07 Februari 2008 - 07:43

    Rianne 7a:

    heey juf

    kunnen die kinderen daar al een beetje leren?? nou wij wel welke som vinden ze daaar het moeilijkst???
    zijn het daar leuke kinderen??

    doeii Rianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 April 2008

Thuis...

05 April 2008

Eef...ben je er nog?

02 April 2008

Geen kikker, maar een kakkerlak!

29 Maart 2008

Lidy....er springt iets in je bed!

22 Maart 2008

Je gelooft je ogen niet!
Lidy

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 66829

Voorgaande reizen:

29 Januari 2010 - 26 Maart 2010

Gambia in de herhaling!

25 Januari 2008 - 12 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: